Bu kurs haqqında
“Bakı Universal Tədris Mərkəzi”-ndə “Ofis meneceri” kursu ali, natamam ali və orta ixtisas təhsilli tələbələr üçün nəzərdə tutulub və məzunlara menecer, katib, katib köməkçisi, müdir köməkçisi kimi işləmək imkanı verir.
Proqram müəyyən bir sahədə mütəxəssislərə lazım ola biləcək biliklərin çoxsaylı aspektlərini əhatə edir.
Ofis menecerləri üçün kursun bir hissəsi olaraq tələbələr aşağıdakı fənləri öyrənirlər:
Ofis işi (idarəetməni təmin etmək üçün normativ və qanunvericilik sənədləri; sənəd forması; formalara tələblər; müəssisənin əsas sənədləri; sənədlərlə işləmə qaydaları)
Kadr şöbəsi, kadr sənədlərinin qeydiyyatı (işə qəbul, əmək müqaviləsi, mülki hüquq müqaviləsi, şəxsi məlumatlar, əmək kitabçası; təcrübə; hərbi qeydiyyat; pensiya və tibb fondları; məzuniyyətlər; xəstəlik məzuniyyəti; köçürmələr; kombinasiya və yarımştat iş; ezamiyyət; işdən çıxarılma; intizam tənbehi; hesabat vərəqələri; işlərin nomenklaturası; arxiv).
Sahibkarlıq hüququnun əsasları (mülki hüquq və vəzifələr; vətəndaşlar və hüquqi şəxslər; əqdlər və müqavilələr; öhdəliklər hüququ; mülkiyyət hüquqları; hüquqların müdafiəsi).
Ofis menecerinin bilməli olduğu və CV-niz üçün əsas göstəricilərdən olan (kompüter) proqramları (Windows, Word, Excel, Powerpoint, Outlook)
Şərhlər (0)
Qanunvericilik ofis menecerinin işi üzrə vəzifə öhdəlikləri və ya tələblərin müəyyən sənədin strukturu və məzmunu ilə bağlı vahid tələbləri ehtiva etmir. Bu səbəbdən, bir çox hallarda müəssisənin təşkilati və istehsal xüsusiyyətlərini nəzərə alaraq işəgötürənin özünü inkişaf etdirdiyi bir vəzifə təlimatı tərtib edilir. və işəgötürəni bütün kateqoriyalı işçilər üçün belə qaydalar hazırlamağa məcbur etmir.
Təşkilatın daxili sənədləri - şirkətin daxili fəaliyyətini tənzimləmək üçün hazırlanmış rəsmi sənədlərdir. Onlar qanunvericilik və hüquqi aktlarla yanaşı, təşkilatın daxili həyatının normalarını, inzibati qərarların icrası qaydasını və şərtlərini təşkil edən qaydalar toplusunu müəyyən edir. Daxili sənədlər prosedurları, rəsmi səlahiyyətləri, təşkilati dəyərləri və s. ehtiva edən idarəetmə işlərini təmin edir. Bəzi daxili sənədlər mövcud qanunvericiliyin tələbləri ilə əlaqədar olaraq hazırlanır.
Ofis menecerləri və katiblik əməkdaşları üçün dövrün əsəs kompüter bilgiləri arasında MS office proqramları gəlir. Kurs çərçivəsində mətn redaktoru Microsoft Word, cədvəllərin və analitik tədbirlərin hayata keçirilməsi üçün MS Excel və təqdimatların hazırlanması üçün Powerpoit proqramı tədris ediləcək.
Excel, Microsoft Office paketinin bir hissəsi olan elektron cədvəl proqramıdır. Excel ilə məlumatları təhlil etmək və daha yaxşı qərarları qəbul etmək üçün iş kitabları (vərəqlər dəsti) yarada və formatlaya bilərsiniz. Məsələn, siz Excel-dən məlumatları izləmək, verilənləri təhlil etmək üçün modellər hazırlamaq, həmin verilənlər üzərində hesablamalar üçün düsturlar yaratmaq, məlumatları müxtəlif üsullarla ümumiləşdirmək və müxtəlif peşəkar görünüşlü qrafiklərdə göstərmək üçün istifadə edə bilərsiniz.
Powerpoint Microsoft Office paketinin bir hissəsi olan təsirli və dinamik təqdimatlar yaratmaq üçün nəzərdə tutulmuş proqramdır. Faydalı proqram qrafika, üslub və mətnin idarə olunması ilə bağlı geniş funksionallıq ilə xarakterizə olunur.
Dialoq (yunan dilindən danışıq, söhbət) nitq tərkibinə danışanların nitq fəaliyyətinin bilavasitə qavranılması ilə qarşılıqlı təsir göstərən nitq formasıdır. Dialoqun əsas vahidi dialoq birliyidir - hər biri əvvəlkindən asılı olan fikir mübadiləsi, bəyanatlar olan bir neçə replikanın semantik (tematik) birləşməsidir. Dialoji birlik müxtəlif növ replikaların ( nitq etiketi düsturları , sual-cavab, əlavə, rəvayət, bölgü, razılıq - fikir ayrılığı) əlaqəsi ilə təmin edilir.
Korporativ mədəniyyət şirkətinizin simasıdır. Bu, şirkətin ümumi məqsədlərinə çatmaq üçün işçilərin fəaliyyətləri, prosesləri və iş mühitinin məcmusudur. Buraya həmçinin təşkilatınızın işçilər, müştərilər və icma ilə necə qarşılıqlı əlaqəsi, eləcə də şirkətiniz haqqında təsəvvürləri daxildir.
Vaxtın idarə edilməsi (vaxt planlaması) vaxtın təşkili və optimallaşdırılması texnologiyasıdır. Daim gecikirsinizsə, bütün planlarınızı tamamlamağa vaxtınız yoxdursa və ya vacib işləri daim təxirə salırsınızsa, bu problemlərin aradan qaldırılmasına kömək edəcək alətdir.
